سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند

غیرتی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند، گفت: سازمان های مردم نهاد با مطالبه گری خود می توانند در تسهیل گری امور مردم نقش اساسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (25 مرداد) در شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد زیرکوه اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند.

 

فرماندار زیرکوه بیان کرد: دخیل کردن مردم در تصمیم گیری ها و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای در قالب تشکل های مردمی می تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشند.

 

وی در ادامه گفت: همه کسانی که به دنبال ایجاد این گونه سازمان ها و انجمن ها و به دنبال رفع مشکلات مردم از این طریق هستند بدانند که قطعا نهایت همکاری را با آنان خواهیم داشت.

 

غیرتی در خصوص افزایش تعداد سمن ها در زیرکوه عنوان داشت: هدف ما افزایش تعداد تشکل ها و سازمان های مردم نهاد با رعایت پیشگیری از موازی کاری است.

 

فرماندار زیرکوه در پایان با بیان اینکه نقش سمن ها در حوزه مطالبه گری نقش بی بدیلی است، گفت: سازمان های مردم نهاد با مطالبه گری خود می توانند در تسهیل گری امور مردم نقش اساسی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1206121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha