نمایشگاهی از تصاویر کتابهای دینی در کانون پرورش فکری

نمایشگاه آیه‌های روشنی به مناسبت محرم مشتمل بر ۵۸ تصویر از ۱۰ کتاب با مضمون دینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه آیه‌های روشنی به مناسبت محرم و عزاداری سیدالشهدا به همت اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری موزه ملی هنر و ادبیات کودک از امروز سه شنبه 25 مرداد در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پا شد.

 

در این نمایشگاه تصاویر ۵۸ قاب از تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به نمایش گذاشته شده است.مضمون این کتابها دینی است.تصاویر نمایشگاه آیه های روشنی از ۱۰ عنوان کتاب کانون که نویسندگان آنها «سیدمهدی شجاعی»، «محمودپوروهاب» و «کلر ژوبرت» هستند ، انتخاب و در دیوارهای نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران به نمایش گذاشته شده است.

 

«بزرگ‌ترین دختر عالم»، «راهی که می‌ماند»، «از اَحد تا اُحد»، «یک باغ لبخند»، «این صدای علی است»، «بهار مهربان یثرب»، «در جست وجوی خدا»، «امین‌ترین دوست»، «کلوچه‌های خدا» و «دعای موش کوچولو»  عناوین ده کتابی هستند که تصاویر آنها به نمایش گذاشته شده است. 

 

«پرویز محلاتی»،«نرگس محمدی»،« «هدی حدادی»، «کمال طباطبایی»، «علیرضا گلدوزیان»، «کلر ژوبرت»، «محمدحسین صلواتیان»، «ماهنی تذهیبی»، سعید رزاقی» و «سیدمحمدمهدی طباطبایی» تصویرگران آثار این نمایشگاه هستند.

 

گفتنی است، نمایشگاه «آیه‌های روشنی» از روز ۲۵ مرداد تا ۱ شهریور  از ساعت  ۷ تا ۱۳ در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیایان حجاب تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 1206210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha