استفاده از اراضی موقوفه برای توسعه شهری استان قزوین

حجت الاسلام مجیدی گفت: با حضور خانم صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی از اراضی موقوفه که قرار است در بحث مسکن و توسعه شهری استان و شهر قزوین موثر باشد، بازدیدی به عمل آمد که اتفاقات خوبی هم رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» شب گذشته (سه شنبه 25 مرداد) در خصوص سفر معاون سازمان اوقاف و معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین بیان کرد: امروز توفیق داشتیم در خدمت معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه باشیم که با حضور ایشان از چند پروژه اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بازدید به عمل آمد.

 

مدیرکل اوقاف و  امور خیریه استان قزوین ادامه داد: بر این اساس از پروژه دامداری که از محل موقوفات در شهرستان آبیک در حال راه اندازی است و 2 پروژه تجاری و مسکونی در حال احداث در شهر محمدیه و قزوین بازدید صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین با حضور خانم صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی از اراضی موقوفه که قرار است در بحث مسکن و توسعه شهری استان و شهر قزوین موثر باشد، بازدیدی به عمل آمد که اتفاقات خوبی هم رقم خورد و تصمیم های خوبی اتخاذ شد و بعد از جلسات و مشاوره های کارشناسی تصمیم های اصلی به اطلاع مردم رسانده می شود.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: همچنین با حضور معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و معاون امور عمرانی استانداری قزوین بازدیدی از پروژه اقتصادی ویژه ای در حوزه اوقاف داشتیم که بعد  از مشخص شدن امورات طرح ها و تصویب کلی و تعیین مشاوره طرح  اطلاع رسانی صورت می گیرد.

 

کد خبر 1206253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha