توزیع ۵۵ قلم لوازم یدکی خودرو در ایلام

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ایلام، گفت: ۵۵ قلم لوازم یدکی با شناسه کالا و کد رهگیری در استان عرضه شده است.

«سید روح‌الدین هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: براساس برنامه، لوازم یدکی با شناسه کالا و کد رهگیری در استان عرضه خواهد شد و در صورتی که عرضه کنندگان، کالا‌های مشمول را بدون شناسه و کد رهگیری عرضه کنند به عنوان کالای قاچاق و تقلبی جمع آوری و نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام خواهد شد.

 

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ایلام، گفت: کلیه‌ عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو مکلف اند کالا‌های دارای شناسه وکد رهگیری را به مشتریان عرضه کنند و شهروندان می‌توانند برای استعلام کالا‌های مشمول لوازم یدکی شرکت‌ها با کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و یا با مراجعه به سایت www.ntsw.ir در قسمت استعلامات، اطلاعات مربوط به کالای مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

هاشمی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

 

قیمت مصوب فلافل اعلام شد

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب فلافل در ایلام خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده قیمت چهار عدد فلافل با صمون یازده هزارتومان و چهار عدد فلافل با باگت سیزده هزار تومان اعلام شد.

 

وی رعایت نرخ های مصوب توسط اغذیه فروشان را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: با فروش بالاتر از قیمت های مصوب برخورد قانونی می گردد و از شهروندان محترم ایلامی خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را ازطریق سامانه جامع پاسخگویی ۱۲۴ گزارش نمایند.

 

 

کد خبر 1206313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha