فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی منتشر شد

فیض از انتشار فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی با عنوان «در خیمه کلمات» ویژه شاعران استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی فیض» درجمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی با عنوان «در خیمه کلمات» ویژه شاعران استان سمنان درشهرستان سرخه گفت: این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی ویژه شاعران استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان سرخه برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه  با بیان اینکه فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان و یک بخش ویژه که توجه به ویژگی های بومی عزای حسینی در استان سمنان شامل سنت ها، مراسم، شخصیت ها، اماکن و ... است برگزار می شود اضافه کرد: به برگزیدگان این شب شعر، 10 میلیون ریال به نفر اول و نیز افراد دوم و سوم به ترتیب هشت و شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال به پنج نفر از افراد شایسته تقدیر و سه شاعر برگزیده نوجوان پنج میلیون ریال جائزه به سه نفر در بخش ویژه تعلق می گیرد.

 

وی مهلت ارسال آثار به این برنامه شعری را تا پانزدهم شهریور و زمان برگزاری مراسم پایانی را بیست و سوم شهریوراعلام کرد و اظهارداشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان شعر عاشورایی سرخه واقع در بلوار بسیج، روبروی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از طریق پیام رسان واتساپ و ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۹۲۳۱۹۸۰۲ ارسال کنند.

کد خبر 1206423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha