بسیج حلقه اتصال بین مردم و سپاه پاسداران است

سردار باقری تأسیس بسیج را شاهکار امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج به عنوان حلقه اتصال بین مردم و سپاه پاسداران محسوب می‌شود که این حلقه، سپاه را به یک نیروی ذخیره تمام نشدنی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار نعمت‌الله باقری» امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در آئین تجلیل از رده‌های برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار کرد: امروز اگر سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی نام و اسمی دارد، برگرفته و متکی به بسیج است و با پشتوانه بسیج، به خودش می‌نازد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به بیان مطالبی در خصوص توهین و اهانت اخیر فتنه‌گران به سردار شهید حسین همدانی پرداخت و افزود: این حمله، توهین و اهانت‌ها عادی هستند و از ابتدای تأسیس سپاه پاسداران تاکنون وجود داشته‌اند.

 

وی با بیان اينکه شهید همدانی در مبارزات انقلاب و پس از پیروزی انقلاب در مقابله با عناصر مسلح و شورشی تجزیه‌طلب در کنار امام خمینی (ره) بود اذعان کرد: این شهید والامقام در هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فرماندهی حضور داشت و در سال ۱۳۸۸ نیز در کور کردن چشم فتنه پیشگام بود.

 

سردار باقری تصریح کرد: بخش اعظمی از سوریه به تصرف داعش و نیروهای دشمن درآمده بود اما با برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی شهید همدانی، ورق برگشت.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوان مقام معظم رهبری و نظام و همچنین سد مستحکم در برابر زیاده‌خواهی‌های عناصر پیاده نظام دشمنان است عنوان کرد: سپاه پاسداران و بسیج خار چشم دشمنان و عناصر بدخواه نظام هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از مأموریت‌های مهم و اصلی سپاه و بسیج برشمرد و بیان کرد: بسیج از ابتدای تأسیس تاکنون راه حل بسیاری از مشکلات جامعه بوده است.

 

وی تأسیس بسیج را شاهکار امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: بسیج به عنوان حلقه اتصال بین مردم و سپاه پاسداران محسوب می‌شود که این حلقه، سپاه را به یک نیروی ذخیره تمام نشدنی تبدیل کرده است.

 

سردار باقری با اشاره به حضور مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف اضافه کرد: امروز عزت ملت ایران افزایش پیدا کرده و جمهوری اسلامی تبدیل به یکی از ابرقدرت‌های جهان شده است.

 

وی ابراز کرد: سپاه در بحث مشکلات خود را جلودار مردم و موظف می‌داند که هر کجا مشکلاتی به وجود آمد، حاضر شود و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه به بیان مطالبی در ارتباط با اقدامات و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج پرداخت.

 

کد خبر 1206488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha