اموال تملیکی مرکز خوزستان تعیین تکلیف و ساماندهی می‌شوند

دهقانی در بازدید از انبار قدیمی و انبار جدید اموال تملیکی مرکز استان، از تعیین تکلیف و ساماندهی این اموال خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان در این خصوص مطرح و دست رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پیرو تعیین ضرب‌الاجل سه ماهه برای ساماندهی اموال انبارهای تملیکی خوزستان توسط رئیس کل دادگستری استان، دهقانی صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) به صورت سرزده از انبارهای اموال تملیکی این استان بازدید کرد.

 

«علی دهقانی» در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از ۱۱۶ کانتینر موجود در انبار قدیم، ۵۶ کانتینر به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد تومان در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی که آخر مردادماه برگزار می‌شود، به فروش می‌رسد و مابقی نیز در مزایده شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان اضافه کرد: برخی اموال موجود در انبارها، قابل فروش و برخی نیاز به معدوم‌سازی دارند که باید هرچه زودتر آرای قطعی در خصوص آنها صادر و اجرا شود.

 

وی ابراز کرد: هم اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان مطرح دست رسیدگی است که طبق تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در صورت تشخیص سریع الفساد یا سریع الاشتعال کالا، باید سریعاً تعیین تکلیف شود.

 

دهقانی با بیان اینکه در این مدت اقدامات خوبی جهت ساماندهی اموال صورت گرفته است افزود: انبار جدید در چهار سوله طبقه‌بندی شده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع، آماده بهره‌برداری است که در شهریورماه افتتاح می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اموال تعیین تکلیف نشده موجود در انبار قدیمی نیز به این انبار منتقل و نسبت به ساماندهی اموال و کالاها تا تعیین تکلیف نهایی اقدام می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری طی بازدیدی از انبارهای تملیکی استان، دستور تعیین تکلیف وساماندهی این اموال را صادر و برای آن ضرب الاجلی سه ماهه مقرر کرده بود.

 

در این بازدید مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان به همراه مدیرکل تعزیرات استان نیز حضور داشتند و گزارشی از اقدامات این ۲ دستگاه ارائه کردند.

 

کد خبر 1206524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha