اختصاص ۲۰۰ وام اشتغال به رسانه های استان فارس

ایمانیه گفت: قول ۲۰۰ وام اشتغال یکصد تا یکصد و ۵۰ میلیون تومانی به سود چهار درصد را برای حوزه اشتغال رسانه های فارس را می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: حرفه خبرنگاری بی شک از سخت ترین مشاغل است و امیدواریم با تشکیل شورایی از اداره کار و ارشاد اسلامی شاهد حمایت شغلی از خبرنگاران و رفع مشکلات آنها باشیم. 

استاندار فارس با گرامیداشت یاد شهید صارمی افزود: از صندوق مسئولیت اجتماعی استان فارس برای بیمه خبرنگاران استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: امسال فرصت جهش ملی مسکن فراهم شده امیدواریم از طریق تعاونی مسکن خبرنگاران و یا نماینده مسکن خبرنگاران، این حوزه دنبال شویم.

ایمانیه تاکید کرد: سعی خود را خواهم کرد در خصوص حقوق عکاسان، تهیه لیست خبرنگاران واقعی برای در نظر گرفتن تسهیلات ویژه خبرنگاران ضروری است.

وی ادامه داد:  برای ارسال روزنامه به شهرستان ها برای تفاهم نامه با اداره کل پست استان اقدام می کنیم و ماهانه برای سه نقد از مدیران استان که اصول نقد در آنها رعایت شده، موارد تشویقی در نظر خواهیم گرفت و بر تسویه بدهی ادارات به نشریه ها تاکید داریم و تا هفته آینده گزارش ادارات در این خصوص به استانداری اعلام شود.

استاندار فارس اعلام کرد: قول ۲۰۰ وام اشتغال یکصد میلیون تا یکصد و ۵۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد را برای حوزه اشتغال رسانه های استان را می دهم. 

خاطر نشان می شود در این مراسم چند تن از اصحاب رسانه به نمایندگی از رسانه های استان به بیان مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 1206584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha