رفع مشکلات مردم به صورت جهادی مورد توجه ویژه وزارت کار است

جلیلی بر ضرورت حضور مسئولین دولت مردمی در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم به صورت جهادی مورد توجه ویژه وزارت کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کردستان، حبیب‌الله جلیلی عصرچهارشنبه ۲۶ مرداد ماه در نشست هم‌اندیشی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و دبیر شورای هماهنگی این استان که در  راستای برگزاری سلسله نشست‌های تبیین طرح « رروایت جهاد، رقابت خدمت» برگزار شد، با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خدمت‌رسانی انقلابی و جهادی به مردم اظهار داشت: بر اساس این رویکرد، عملکرد استان‌ها را بر اساس برنامه‌های تکلیفی و طرح‌های ابلاغ شده از سوی مقام عالی وزارت، بصورت دوره‌ای ارزیابی می‌کنیم.

 

 

جلیلی بر ضرورت حضور مسئولین دولت مردمی بین مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم به صورت جهادی مورد توجه ویژه وزارت کار است.

 

 

فرزاد پیشکاری مدیرکل کار کردستان نیز ضمن قدردانی از اقدام بجا و بی ‌سابقه مدیرکل امور استان‌ها در برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با مدیران استان‌ها  و ارزیابی اقدامات و عملکردهای آنان، به ارائه دستاوردهای اداره کل کار کردستان در دولت مردمی پرداخت.

 

 

پیشکاری گفت: از محل ٣٣ هزار و ۵١٣ شغل تعهد شده کردستان در سال ١۴٠١، تاکنون حدود ١۴ هزار نفر معادل ۴٢ درصد با ثبت در سامانه، تحقق پیدا کرده و استان کردستان در رتبه  پنجم کشوری قرار گرفته است.

 

 

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به کردستان، مشکل صدها کردستانی  که در قالب ۱۵ تعاونی مسکن سالها با مشکل عدم کاربری زمین مواجه بودند پیگیری جدی شد و مقرر شد این مشکل  در قالب ۲۵۰ هکتار زمین تغییر کاربری  و حل شود.

 

 

پیشکاری سپس به میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات هیئت‌های تشخیص استان اشاره کرد و گفت: مدت زمان رسیدگی به شکایات هیئت‌های تشخیص در سال۱۴۰۰، ١٢۴ روز بود که در سال ۱۴۰۱ به ۴۷ روز کاهش یافته است.

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: ۵۴ خانه فرهنگ کار، ۷۷ خانه بهداشت کارگری و ۴ مجموعه ورزش کارگری در استان کردستان وجود دارد که در سفر ریاست جمهوری به استان؛ ۱۸ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه‌های ورزش کارگری اختصاص یافت.

کد خبر 1206605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha