اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در کتابخانه های استان زنجان

در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» و به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنای هر چه بیشتر منابع کتابخانه، حسین غیوری سجاسی خیّر نیک‌اندیش شهر سجاس ۳۲۲ نسخه کتاب به کتابخانه عمومی شمس سجاسی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» و به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنای هر چه بیشتر منابع کتابخانه، حسین غیوری سجاسی خیّر نیک‌اندیش شهر سجاس ۳۲۲ نسخه کتاب به کتابخانه عمومی شمس سجاسی اهدا کرد.

 

سیدمهدی موسوی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده ضمن قدردانی از این اقدام ارزنده، گفت: اهدای کتاب و تقویت و غنی‌سازی حوزه کتاب و تشویق خانواده‌ها به مطالعه و کتابخوانی موجب توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه می‌شود.

 

وی افزود: در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه و توسعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان نسبت جذب مشارکت‌های خیّرین شهرستان خدابنده مقیم سایر استان‌های کشور تلاش خواهد کرد.

 

۸۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌ عمومی علامه طباطبائی شهرستان ابهر اهدا شد

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۸۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌ عمومی علامه طباطبائی شهرستان ابهر اهدا کرد.

 

با پیگیری و درخواست شبنم عزیزی، مسئول کتابخانه‌ عمومی علامه طباطبائی شهرستان ابهر و در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، ۸۵۰ نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به این کتابخانه‌ عمومی اهدا شد.

 

مسئول کتابخانه علامه طباطبایی ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مدیریت کتابخانه ملی در این خصوص گفت: طی مکاتبه و رایزنی با واحد مبادله و اهدای کتابخانه ملی، توانستیم ۸۵۰ نسخه کتاب از کتابخانه ملی جذب کنیم. کتاب‌های اهدایی غالباً از تازه‌های نشر، ویژه تمامی گروه‌های سنی در موضوعات کودک و نوجوان، کمک‌درسی و موضوعات گوناگون هستند. این منابع بعد از بررسی و تفکیک، در اختیار اعضای کتابخانه قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1206659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha