صداقت و امانت داری ویژگی های بازر فعالان عرصه رسانه است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت عمل به وظیفه شرعی و قانونی اصحاب رسانه، گفت: صداقت و امانت داری ویژگی های بازر فعالان عرصه رسانه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز در آیین با بزرگداشت شهدای عرصه خبر بویژه شهید محمود صارمی،  اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه است.

 

وی با اشاره به اهمیت عمل به وظیفه شرعی و قانونی اصحاب رسانه، افزود: بیان واقعیات با رعایت اصل امانت داری وظیفه شرعی و قانونی خبرنگار است.

 

امام جمعه بروجرد  ادامه داد:خبرنگاران علاقه مند و کوشا سعی می کنند در هر شرایطی با رعایت تمام اصول امانت داری اخبار و اطلاعات را به دیگران انتقال دهند.

 

وی خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و گفت: زمانی که خبرنگاران مشکلات را شناسایی می کنند و به صورت خبر تنها را انعکاس می دهند بهتر است در خصوص هر مشکلی نیز راهکارهایی تخصصی از سوی کارشناسان مرتبط ارائه دهند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عرصه اطلاع رسانی، افزود: شهید و شهادت توسط خدا بزرگ شده است وکسب مقام شهادت همیشگی و ماندگار است.

 

امام جمعه بروجرد ادامه داد: شهید محمود صارمی نامش با شهادت ماندگار شد و به عنوان شهید عرصه خبر افتخار بروجرد، لرستان و کشور است.

کد خبر 1206717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha