کادر بهداشت و درمان با ایثار خود همچون امدادگران دروان دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند

آصفری گفت: کادر بهداشت و درمان در دوران اوج کرونا همچون امدادگران و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند که این حرکت جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمدحسن آصفری» امروز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک که در سالن پیامبر اعظم (ص) سردشت برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا اظهار کرد: طی سه سال گذشته که با بیماری کرونا روبرو شدیم شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان بودیم که در خط مقدم مبارزه با کرونا از جان مایه گذاشتند.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی آماده تصویب قانون وضعیت استخدامی پرستاران است، افزود: در دوران کرونا پرستارانی به صورت موقت برای خدمت رسانی به مردم و بیماران از جان خود مایه گذاشتند و پای کار آمدند و امروز مجلس نیز آمادگی را برای تصویب جذب این نیروها دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان مرکزی در بحث پیگیری مسایل بهداشت و درمان از هیچ کوششی دریغ نمی کند ادامه داد: این مهم نیازمند همدلی و همراهی در این زمینه است و بدون همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیریت استان، هیچ مدیری موفق نمی‌شود.

 

«بهنام نظری» نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان و مدیریت خوبه این مجموعه به ویژه در ایامی که با کرونا مواجه بودیم بیان کرد: پزشکان و پرستاران با وجود خطرات بالای ویروس کرونا ایثارگرانه وارد میدان شدند و حماسه‌های بزرگی آفریدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه رشادت و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان فراموش نشدنی است ابراز کرد: همه افراد جامعه قدر دارن ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

 

وی با بیان اینکه استان مرکزی در زمینه تزریق واکسن کرونا جزو استان‌های پشرو است تصریح کرد: در این راستا نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات دکتر سید « محمد جمالیان» تقدیر و دکتر « علیرضا امانی» به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

 

کد خبر 1206799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha