۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد

رحیمی، با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۴۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه بهداشت به بهره برداری می رسد، گفت: ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهروز رحیمی»، شامگاه پنج شنبه(27مرداد)، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در وزارت بهداشت، بیش از پنج هزار و ۲۵۰ پروژه در دست ساخت است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ارتقای زیرساخت‌ها را اولویت مهمی خواند و افزود: ۴۸ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی، بیش از چهار هزار پروژه بهداشتی نیز در دست ساخت است.

 

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های بهداشتی، مناطق محروم، مناطق کم برخوردار و مرزی را در اولویت خواند و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال حداقل ۴۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه بهداشت به بهره برداری خواهند رسید.

 

رحیمی با اشاره به اینکه در لرستان سه پروژه بیمارستانی ۵۱۵ تختخوابی «نیایش» خرم آباد، ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت و ۲۵۰ تختخوابی شهرستان دورود در دست ساخت هستند، گفت: در هفته دولت نیز ۱۵ پروژه در استان به اتمام خواهد رسید.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هر سه پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و از پروژه‌های اولویت دار دولت است، گفت: از محل ماده ۳۷ و اعتبارات وزارتی نیز برای سه پروژه یاد شده اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1206853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha