کاروان پیاده روی محبان الرضا علیه السلام در  بیست و دومین سال متوالی عازم مشهد شدند

کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا (علیه السلام) شهرستان زرند برای بیست و دومین سال متوالی در قالب بیش از ۶۰ نفر از ارادتمندان و عاشقان امام رئوف عازم مشهد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا (علیه السلام) شهرستان زرند برای بیست و دومین سال متوالی در قالب بیش از ۶۰ نفر از ارادتمندان و عاشقان امام رئوف به پابوس هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت می‌روند و بیش از ۹۰ درصد اعضای این کاروان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

 

 


رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با این کاروان گفت: عزم، اراده و محبت  شما جوانان مومن، متعهد و ولایی شهرستان زرند به اهل بیت علیهم السلام در قالب کاروان های پیاده وری به سمت بارگاه منور علی بن موسی الرضا علیه السلام، شعائر الهی را زنده نگه می دارد.

 

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی نیت های پاک و خالصانه و عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت علیهم السلام را ستودنی دانست و گفت: با این راهپیمایی ها شما مردم را به یاد اهل بیت علیهم السلام بویژه امام رضا علیه السلام  می اندازید، خداوند متعال به نیت های شما پاداش عنایت خواهد کرد.

 

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مهمترین خواسته و دعای شیعیان جهان، فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، افزود: هر گامی که در این راه برمی دارید ان شاءلله مورد توجه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهید بود.

کد خبر 1206905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha