میانگین روزانه ویزیت بیماران کرونایی در جهرم روزانه ۲۲۰ نفر است

موحد گفت: در طول هفته گذشته روزانه به طور میانگین، ۲۲۰ بیمار در درمانگاه کرونا شهرستان جهرم ویزیت شده اند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه هفته گذشته در زمینه بیماری کرونا هفته ای شلوغ و پرکار برای کادر درمان جهرم بوده است، گفت: در یک هفته گذشته ۳۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا از ۶۳۹ نمونه، شناسایی شده است.

 

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین، ۲۲۰ بیمار در درمانگاه کرونا ویزیت شده اند، افزود: استفاده از ماسک و شستن دست ها مهمترین راه جلوگیری از انتقال کروناست که متاسفانه اکثر بیماران این موارد را رعایت نکرده اند؛ همچنین تکمیل واکسیناسیون و بالا بردن سطح ایمنی جامعه، مهمترین راه مقابله با کروناست. 

 

وی با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، ابراز کرد: امروز جمعه ۲۸ مرداد ماه  ۱۴۰۱ تعداد كل موارد مثبت مبتلا به کرونا در این شهرستان ها به ۴۶هزار و ۵۱۷ نفر رسیده است.

 

موحد با اشاره به اینکه تعداد کل بیماران در قرنطینه ۲۴۹ نفر است، بیان کرد: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته ۴۵ هزار و ۸۵۷ نفر و تعداد کل نمونه های ارسالی نیز ۱۳۱هزار و ۲۲۱ نمونه بوده است.

 

وی تعداد بیماران کووید ۱۹ مثبت بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۱۳ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک بیمار بستری موقت و تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو نیز یک نفر است.

 

مسئول روابط عمومی علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: همچنین تعداد بیماران پذیرش جدید نیز چهار نفر اعلام شده است.

کد خبر 1206942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha