معرفی چهره منحوس پهلوی مأموریت امروز در جهاد تبیین است

حجت الاسلام خضری گفت: معرفی چهره منحوس پهلوی به نسل امروز و آینده یکی از ماموریت های ما در جهاد تبیین است و به عنوان یک وظیفه باید مورد توجه ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۸ مرداد) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما باید نسبت به تطهیر ۲ نجاست حساسیت داشته باشیم، یک بحث تطهیر بنی امیه و یزید و دیگری تطهیر پهلوی است.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: در سال ۱۳۹۰ یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس فیلمی ساخت مبنی بر اینکه یزید در شهادت امام حسین (ع) نقشی نداشته است و در واقع به دنبال تطهیر یزید بود و این حرف هم از ابن تیمیه گرفته شده بود و تطهیر بنی امیه هم جریانی است که امروز در بین وهابیت وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: امروز دستگاه رسانه ای سعودی و صیهونیستی به دنبال تطهیر بنی امیه و پهلوی هستند و با تطهیر یزید می خواهند قیام سیدالشهدا را از جنگ حق در برابر باطل به اتفاقی معمولی تبدیل کرده و با تطهیر پهلوی هم می خواهند انقلاب امام خمینی را به یک ماجراجویی مبدل کنند.

 

حجت الاسلام خضری تأکید کرد: اگر بنی امیه و پهلوی تطهیر شوند، خون شهدا ضایع می شود بنابراین نباید این موضوع را یک مسئله عادی تلقی کرد.

 

وی توضیح داد: معرفی چهره منحوس پهلوی به نسل امروز و آینده یکی از ماموریت های ما در جهاد تبیین است و به عنوان یک وظیفه باید مورد توجه ما باشد.

 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: بر اساس اسناد تاریخی یزید برای قتل امام حسین (ع) دستور داده بود و امروز جریانی که یزید را تطیر می کرد پهلوی را هم تطهیر می کند بنابراین باید نسبت به این مسئله هوشیار بوده و مراقب جریان تطیر باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما در مواجهه با مشکلات ۲ نوع از افراد را داریم عده ای در برابر مشکل احساس مسئولیت مصاعف می کنند و عده ای دچار یأس و ناامیدی می شوند.

 

حجت الاسلام خضری خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز کسانی در رأس مدیریت هستند که به می توانیم و می شود باور دارند و این یعنی می شود مشکلات را حل کرد، البته آنها که می گویند نمی شود مانع هم ایجاد می کنند.

 

وی یادآور شد: از مسئولان استان که در مسیر رفع مشکلات تلاش می کنند تشکر می کنیم.

 

کد خبر 1206975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha