میزبانی آیین های محرّم کاشان از۱۳۰ گردشگر خارجی/گردشگری آیینی در کاشان توسعه می یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور افزون بر ۱۳۰ گردشگری خارجی در آیین‌های دهه نخست و دوم محرم در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: افزون بر ۱۳۰ گردشگر خارجی در آیین‌های عزاداری دهه نخست و دوم محرّم در کاشان حضور داشتند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: با توجه به استقبال گردشگران خارجی و تعداد بی‌شماری گردشگر داخلی از آیین های محرم کاشان، در نظر داریم تا بیش از گذشته گردشگری آئینی و مذهبی را در سطح کاشان گسترش دهیم.



ایزدی در ادامه اظهار داشت: با توجه به رشد بیش‌ از اندازه و بدون برنامه تأسیسات گردشگری در سطح کاشان، برنامه‌ ریزی‌ های جامعی به‌ منظور کنترل و گسترش این تأسیسات در دستور کار اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان قرار دارد تا بتوانیم با توسعه متوازن و برنامه‌ریزی‌شده زیرساخت‌های گردشگری، بیش از گذشته شاهد توسعه صنعت گردشگری در سطح شهرستان باشیم.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: در حال حاضر یک هزار و ۴۷ اتاق اقامتگاهی به همراه دو هزار و ۸۵۸ تخت فعال در سطح شهرستان کاشان وجود دارد، همچنین ۸ هتل، ۳۸ اقامتگاه سنتی، چهار هتل‌ آپارتمان و ۱۹ اقامتگاه بوم گردی هم در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند.

کد خبر 1206985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha