دشمن برای ورود خرافات و بدعت ها به هیئات مذهبی تلاش می کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که هیئات مذهبی کانون نشر و گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه هستند، گفت: دشمن برای ورود خرافات و بدعت ها به هیئات مذهبی تلاش می کند که باید مراقبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۸مرداد) در دیدار هیات امنای هیات بیت العباس (ع) ساری، ضمن تقدیر از خدمات شور و شعور این هیات، اظهار کرد: مردم در کنار نیاز به خدمات مادی به خدمات معنوی و عاطفی در بعد شادی و عزاداری در حوزه اهل بیت (ع) احتیاج دارند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران هیات بیت العباس (ع) را هیاتی شاخص و موفق دانست و خواستار اعمال سیاست اعتمادبه‌نفس با محوریت تکیه بر خویشتن با مدیرتی موفق در هیئات مذهبی شد و گفت: میتوان مدیران ناکارآمد دستگاه‌ها را به داخل هیئات آورد و نمونه از مدیریت موفق را به آن‌ها نشان داد تا بیاموزند و عرضه به خرج بدهند، هیاتی ها درس مدیریت اکادمیک را نخواندند اما علم و تجربه مدیریت دارند.

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: در این واویلای تهاجم فرهنگی هیئات مذهبی میتوانند حفاظ خوبی برای خانواده‌ها باشند، امروز ما نیاز به چنین دژها و قلعه‌ها داریم تا از سیل تهاجمات فرهنگی محفوظ باشیم.

 

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) کشتی نجات هستند، گفت: سوار بر کشتی شدن عامل نجات هستند، تلفیق معرفت و محبت اهل بیت (ع) ضرورت دارد، همچنین ذکر این نکته که نباید هرگز هدف برپای هیات را فراموش نکنیم ضرورت دارد.

 

این مسئول هدف از برپایی هیات مذهبی را نجات و رستگاری انسان‌ها دانست و تاکید کرد: راه ندادن خرافات به هیات لازم است، سخنرانان و مداحان ما باید سخنی ناب داشته باشند، فضای شعور و معرفتی باید پررنگ باشد.

 

وی گفت: امروز تفکر شیعه انگلیسی در حال پول خرج کردن است، هیئات مذهبی هم نیاز به پول دارند از این رو یک سری با هدف نفوذ به هیئات دست به حمایت‌های مالی میزنند، ولی باید بدانند که ما شخصیت‌های مذهبی و مداحانی داریم که برای مسائل مادی کار نمی‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی تاکید کرد: هیچ هیاتی اجازه ندارد که تفکر شیعی انگلیسی و تفکر دین منهای سیاست و شهادت و آمریکاستیزی داشته باشد، آمریکا از دینی که نسبت به او تعرض نداشته باشد رضایت دارد و کمکش میکند و از هیاتی که سنگر دین و ولایت و رهبری است تنفر دارد، از این رو هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان برای حضور در هیئات مذهبی گامی مهم برای سنگرسازی در مقابل آمریکا است.

کد خبر 1206988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha