تجلیل از ۲۱ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر ووشو کشور در زاهدان

در چهارمین یادواره شهدای ووشو کشور و دومین کنگره ملی شهدای ورزش ایران در زاهدان از ۲۱ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر ووشو کشور در زاهدان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، چهارمین یادواره شهدای ووشو کشور و دومین کنگره ملی شهدای ورزش ایران در زاهدان توسط کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان با همکاری فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سپاه سلمان، بنیاد شهید، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری زاهدان  برگزار شد.

 

عباس شیبک رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به تجلیل از ۲۱ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر ووشو کشور گفت: دوره ششم شورای اسلامی شهر یکی از انقلابی ترین  شوراهاست و در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت تجلیل و تقدیر خانواده شهداء و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته است.

 

وی در ادامه افزود: در این دوره از شورا که پیشگام در عرصه فرهنگ و شهادت است هفتمین یادواره شهدای ورزش شهرستان زاهدان و همچنین چهارمین یادواره شهدای کشور توسط کمیسیون ورزش و جوانان این شورا برگزار شده است.

 

عباس شیبک بیان داشت: ما هر چه از امنیت و آسایشی که اکنون داریم از برکت خون شهداست و وظیفه ماست که از خانواده‌هایشان تجلیل بعمل آورده و نامشان را زنده نگهداریم در همین راستا در ۵ ماهه اول سالجاری با حضور در منازل ۳۵ خانواده شهید از صبر، بردباری این خانواده‌ها تجلیل بعمل آمد.

 

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان اضافه کرد: این کمیسیون در صدد است اولین همایش جوان برتر زاهدانی را با همکاری سایر دستگاهها در شهر زاهدان برگزار کند.

 

وی همچنین از برگزاری هشتمین یادواره شهدای ورزش شهرستان زاهدان از دیگر برنامه‌های سالجاری این کمیسیون نام برد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین جامعه و آشنایی نسل جوان با شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم آنها اشنا کنیم.

 

وی با قدردانی از همراهی و همگامی همه اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: شورای ششم علاوه بر کارکرد نظارتی خود سعی داشته در برنامه‌های فرهنگی پیشقدم باشد.

 

کد خبر 1207035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha