کاروان  راهیان نور از شهرستان شاهرود به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

خالقیان از اعزام کاروان های راهیان نور از شهرستان شاهرود به مناطق عملیاتی غرب کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سرهنگ «علی خالقیان» درجمع خبرنگاران گفت:تعداد ۲۴۰ نفر از اهالی روستای کلامو شهرستان شاهرود متشکل از خانواده های  معظم شهدا ،جانبازان،ایثارگران و اقشار مختلف مردم با ظرفیت ۵ دستگاه اتوبوس‌ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را یکی از اهداف مهم  اعزام  کاروان های  راهیان نور  را دانست و گفت: حمایت از حرکت های فرهنگی و خودجوش اقشار مختلف مردم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت های اصلی قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان است و در این راستا باید این رویداد مهم فرهنگی هر سال باشکوهتر و پرشورتر از سال قبل به  فعالیت خود ادامه دهد.

 

وی تصریح کرد: سفر به مناطق عملياتي در قالب راهیان نور حركتي ارزشمند است كه انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بيمه مي‌كند.

 

خالقیان افزود: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان های کرمانشاه و کردستان و همچنین حضور در یادمان های عملیات مرصاد و دزلی از جمله برنامه های شاخص این کاروان مردمی  است.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان بابیان اینکه راهیان نور راه شهدا را ماندگار کرده است اضافه کرد: این اردوهای معنوی تجربیات دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

کد خبر 1207063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha