ارائه گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز در کمیسیون انرژی

هفته جاری در کمیسیون انرژی ارائه گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز در کمیسیون انرژی مجلس توسط دیوان محاسبات کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ( یکشنبه 30 مردادماه) لغایت (سه‌شنبه یکم شهریورماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

 

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه بررسی نظرات اعضا درباره برنامه هفتم توسعه در بخش انرژی کشور جهت جمع‌بندی و پیشنهاد به دولت برای لحاظ کردن در لایحه برنامه را دردستور کار دارند.

 

همچنین روز  سه شنبه سؤال هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر از وزیر آموزش و پرورش بررسی خواهد شد و از ساعت 14:20 الی  16:30 گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز توسط دیوان محاسبات کشور ارائه خواهد شد.

 

بنابراین گزارش "کمیته گاز و پتروشیمی" کمیسیون انرژی نیز روز دوشنبه از ساعت 8:30 الی 10:30 آخرین وضعیت و موانع و مشکلات گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌کنند.

 

همچنین "کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی" این کمیسیون روز یکشنبه از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴   انتخابات هیأت تحقیق و تفحص از «عملکرد وزارت نفت در دولت گذشته» برگزار خواهند کرد و در نهایت "کمیته نیرو" روز دوشنبه از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳0 طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی خواهند کرد.

کد خبر 1207111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha