اجرای طرح «اربعین قرآنی» در موکب قرآنی «بیت الاحزان» در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی

حجت الاسلام شاهسونی گفت: طرح «اربعین قرآنی» از برنامه های ویژه های موکب قرآنی «بیت الاحزان» در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی»، امروز (شنبه 29 مرداد) با اشاره به برپایی موکب قرآنی «بیت الاحزان» در مسیر راهپیمایی اربعین در جمع خبرنگاران گفت: این موکب سال های قبل برپایی موفقیت آمیزی داشته و امسال نیز نزدیک مسجد «سهله» در منطقه کوفه شهر نجف اشرف برپا خواد شد.

مدیر مسئول موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» افزود: موکب قرآنی «بیت الاحزان» در نجف اشرف با پخش انواع دمنوش، شربت، غذا و ... از زائرین اربعین پذیرایی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان ایرانی و عراقی در محل مسجد «سهله» از فعالیت های موکب قرآنی «بیت الاحزان» خواهد بود.

حجت الاسلام شاهسونی تاکید کرد: طرح «اربعین قرآنی» از برنامه های ویژه های موکب قرآنی «بیت الاحزان» در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی است که در این طرح شرکت کنندگان در مدت 40 روز بین عاشورا تا اربعین حسینی جزء 30 قرآن کریم را حفظ می کنند.

وی ادامه داد: پویش «ختم قرآن ثقلین» در موکب «بیت الاحزان» نیز برگزار خواهد شد که در این پویش زائران کربلا عدد 72 را به شماره 5000461578 پیامک می ‌کنند و سهمیه تلاوت یک جزء قرآن به نیابت از یکی از شهدای کربلا برای آنها در نظر گرفته می‌ شود.

حجت الاسلام شاهسونی عنوان کرد: ایاب و ذهاب حافظانی که در این موکب حضور پیدا کنند بر عهده «بیت الاحزان» است.

کد خبر 1207158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha