کنگره ملی شعر "دفاع مقدس و مقاومت"  در لرستان برگزار می شود

رشیدی گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر "دفاع مقدس و مقاومت" همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» امروز در سخنانی، اظهارداشت: اجشنواره دفاع مقدس در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶هزار و ۵۴۴ شهید استان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین از محورهای مرحله استانی این کنگره سراسری لرستان است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اذعان داشت: شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس از دیگر محورهای این جشنواره می باشد.

 

رشیدی بیان کرد:علاقه مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور امسال به صورت فایل وُرد، در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ به نام «عصمت دهقانی» دبیر اجرایی جشنواره ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان لرستان و تجلیل از آنها، نفرات برتر جهت رقابت به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد.

 

رشیدی اظهار کرد: علاقه مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دبیرخانه استانی واقع در خرم‌آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال برون استانی شرق، کوچه اندیشمند ۹ پلاک یک، اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، معاونت ادبیات مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۳۱۸۸۳۶ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1207175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha