فعالیت‌های خادم یاران رضوی از لحاظ تعداد ۱۰۰ درصد افزایش یافته است

حجه فروش با تاکید بر نقش مهم کانون تخصصی خبر و فضای مجازی در انعکاس فعالیت خادمیاران رضوی استان اصفهان گفت: در طول یکسال گذشته فعالیت‌های خادم یاران رضوی از لحاظ تعداد ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

«مصطفی حجه فروش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: حجم فعالیت های کانون های محله‌ای استان در عرصه های مختلف ورزشی، هنری، کارآفرینی، دیدار خانواده شهدا، محرومیت‌زدایی، آموزشی، فرهنگی، سلامت، مشاوره در سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. 

دبیر کانونهای خدمت رضوی استان اصفهان اظهار داشت :در پنج سال گذشته یعنی بین سالهای ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ مجموعا ۲۱ هزار ثبت گزارش از فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی داشتیم ولی در طول یکسال گذشته یعنی سال ۱۴۰۰ به تنهایی ۴۱ هزار ثبت گزارش داشته ایم یعنی فعالیت‌های خادم یاران رضوی از لحاظ تعداد 100 درصد افزایش یافته است. 

 

وی ادامه داد: در گذشته زمینه مناسب برای خدمت خادمیاران رضوی مهیا نبود وگرنه خادمیاران و یاوران رضوی از زمانی که به کانون های محلی اعلام آمادگی می‌کنند برای خدمت آماده هستند اما در سال‌های اخیر به لطف خدا و آقا علی بن موسی الرضا (ع) زمینه لازم در عرصه های مختلف آماده شده و می‌طلبد کانون تخصصی خبر و فضای مجازی به انعکاس خبری خدمت های کریمانه و مخلصانه این بزرگواران بپردازد. 

 

حجه فروش در ادامه از توافق جدید با اداره آموزش و پرورش کل استان خبر داد و گفت : با توجه به این موضوع که در سال‌های اخیر به دلیل بیماری کرونا و عدم آموزش حضوری، دانش آموزان آسیب جدی دیدند طبق توافق انجام شده کانون خدمت رضوی آموزش در محل اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده و در حال ارائه کلاسهای تقویتی در دو حوزه آموزش دروس کلاسیک درسی و آموزشهای قرآنی به دانش آموزان میباشد. همچنین در کنار دانش آموزان، اولیای آنان می‌توانند از کلاسهای مشاوره خانواده و سلامت و سبک زندگی که توسط خادمیاران رضوی کانون تخصصی مشاوره و سلامت برگزار میگردد در راستای تربیت نسلی متدین و رضوی بهره ببرند. 

 

دبیر کانونهای خدمت رضوی استان اصفهان بیان داشت: به همت کانون بانوان و خانواده استان اصفهان فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری در خصوص ارتقاء سبک زندگی خانم های خانه دار و آموزش کارهای هنری در جهت اشتغال زایی بانوان سرپرست خانوار انجام گرفته و در زمینه فرزندآوری و ازدواج جوانان نیز طرح هایی در حال اجرا است. 

 

وی ادامه داد: تمام این رویدادهای جدید می‌طلبد خادمیاران رضوی فعال در حوزه خبر و فضای مجازی در سال پیش رو حضور پر رنگ تری برای انعکاس کلیه این فعالیت های کریمانه و خالصانه داشته باشند وانتظار می‌رود با داشتن رابطین خبری در کانون های محله ای و جذب نیروهای مستعد و توانمند در زمینه خبر و فضای مجازی در همه کانون ها، جلسات هفتگی و فعالیتهای ماهیانه آنان را به خصوص در چهارشنبه های امام رضایی به خوبی انعکاس خبری دهند و حتی اگر امکان اطلاع رسانی به عموم مردم وجود ندارد حداقل خادمیاران رضوی از فعالیت های کانون های مختلف استان اصفهان باخبر شوند و از ایده های یکدیگر بهره ببرند. 

 

حجه فروش در پایان از زحمات خادمیاران و یاوران رضوی در عرصه خبر و فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد با رونمایی از سایت اختصاصی اصفهان رضوی و آغاز به کار این سایت فعالیت خادمیاران در کانون تخصصی خبر و فضای مجازی با انعکاس بهتر و گسترده تری مواجه شود.

 

کد خبر 1207308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha