پیش‌بینی ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری، مرتع و بیابان/ عزم دولت سیزدهم برای حفاظت از عرصه‌های ملی

سلامتی با بیان اینکه ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار درسفر دولت سیزدهم به گلستان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری مصوب شده است، گفت: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر به استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمید سلامتی» امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به گلستان در اسفندماه سال گذشته ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری مصوب شد.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تصویب این حجم از اعتبارات نشان دهنده عزم و باور جدی دولت سیزدهم برای حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی و ملی است.

 

وی بیان کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به استان ابلاغ شده که ۲۰ میلیارد تومان آن در بخش آبخیزداری و ۵ میلیارد تومان در حوزه مرتع و بیابان اختصاص یافته است.

 

سلامتی ادامه داد: در هفته دولت ۱۶ پروژه با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و مرتع و بیابان به بهره‌برداری می‌رسد‌.

 

وی گفت: از این تعداد ۱۳ پروژه در بخش آبخیزداری و ۳ پروژه در بخش مرتع و بیابان است.

کد خبر 1207675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha