افتتاح گازرسانی به ۸ روستای گلستان/ ۹۹ درصد روستاییان گلستان از نعمت گاز برخوردارند

طالبی گفت: ۸ روستای گلستان در هفته دولت از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و عملیات گازرسانی به ۳ روستا نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی طالبی» امروز (یکشنبه ۳۰مرداد) در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: ۳۴ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای با ۱۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۸ روستای استان در هفته دولت از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و عملیات گازرسانی به ۳ روستا نیز آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: با آغاز گازرسانی به سه روستا مجموع پروژه‌های گازرسانی در دست اقدام به روستاهای استان به ۲۲ روستا افزایش می‌یابد.

 

طالبی افزود: گازرسانی به ۷۹ واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. با احتساب این واحد تاکنون به هزار و ۱۲۸ واحد صنعتی و تولیدی گازرسانی شده است.

 

وی عنوان کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی گمیشان به عنوان تنها شهرک صنعتی فاقد گاز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: افتتاح گازرسانی به ۷ پاسگاه مرزی، رقومی‌سازی نقشه‌های جی‌آی‌اس، خریداری و تجهیز یک کامیونت مخصوص در زمان‌ بحران‌ها، افتتاح اداره گاز و پست امداد نوده خاندوز و شروع این پروژه در انبارالوم از پروژه‌های شرکت گاز در هفته دولت است.

 

وی گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان گلستان از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند.

 

کد خبر 1207679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha