برگزاری طرح قرآنی بشری در یزد

طرح بشری، دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان قرآن به مدت ۶ روز در یزد درحال برگزاری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین دشتی مسوول امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست در این اداره کل گفت: این دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مهد قرآن جواد الائمه یزد و موسسه حضرت معصومه (س) میبد از 29 مرداد در شهرستان میبد آغازو امروز دوشنبه31 مرداد آزمون آن در حال برگزاری است .

 

وی با بیان اینکه طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان برگزار شده است، افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده سازی آموزش قرائت قرآن است.

 

دشتی با بیان اینکه این دوره تقریبا نزدیک به رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسان این دوره هستند.

لازم به ذکر است این دوره در شهرستان یزد با  ثبت نام و استقبال نزدیک به 100 نفر همراه بوده که از روزسه شنبه 1 شهریوردردو نوبت صبح و عصر آغاز و با آزمون روزپنج شنبه 3 شهریور پایان می یابد.

کد خبر 1207990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha