عملکرد دستگاه‌ها صادقانه و بدون بزرگنمایی به مردم و رسانه‌ها گزارش شود

نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با محوریت برنامه های هفته دولت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد در محل استانداری یزد برگزار شد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این نشست گفت: ارتقای تصویر واقعی و خدمتگزار از دولت در افکار عمومی و خنثی سازی عملیات روانی دشمنان در القای ناکارآمدی، امیدرسانی و اعتماد بخشی به جامعه برای آینده بهتر به عنوان کلید واژه های چندسال اخیر مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین اهداف اطلاع رسانی دستگاه‌های استان در هفته دولت است.

وی افزود: حفظ آرامش روانی برای بهبود شرایط اقتصادی نیز مورد توجه در جامعه است که شورای اطلاع رسانی باید در این زمینه نیز گام بردارد، اما عملکرد دستگاه‌ها باید صادقانه و بدون بزرگنمایی به مردم و رسانه‌ها گزارش شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: بازدید از رسانه ها و مطبوعات به مدیران نیز ابلاغ شده است که با توجه به روز خبرنگار شاهد این اقدام بودیم و در هفته دولت نیز این اقدام بایستی دنبال شود.

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست گفت:  کمیته بزرگداشت هفته دولت بر عهده اداره کل روابط عمومی استانداری است .

وی افزود: تبلیغات محیطی 14 اقدام مهم در استان به عنوان یکی از مهمترین اقدام است که با توجه به اساسی بودن این اقدامات امیدواریم به خوبی برای مردم تبیین شود.

صالحی ادامه داد: نشست مطبوعاتی فرمانداران در مرکز استان به عنوان اقدام دیگری است که به مناسبت هفته دولت انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: تور بازدید مردمی از پروژه های دولت نیز در این هفته انجام می شود.

وی افزود: سند تحول، خط پدافندی آب، ملاقات های مردمی، اختصاص معدن به منظور تامین هزینه های خط انتقال آب، ایجاد شرکت هواپیمایی با 4 فروند هواپیما از جمله این اقداماتی است که در استان انجام شده و اطلاع رسانی آن را دنبال می کنیم.

کد خبر 1207995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha