احداث موکب خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ابتدای جاده آبادان - بندر امام

بنی سعید از احداث موکب خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ابتدای جاده آبادان - بندر امام خمینی (ره) به همت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان و جایگاه عرضه سوخت فاطمیه خبر داد.

«محمد بنی سعید» ظهر امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: این شرکت به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی و با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی در جهت خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین با همکاری مجموعه خدمات رفاهی جایگاه سوخت فاطمیه واقع در جاده آبادان - بندر امام خمینی (ره) اقدام به احداث موکب خدمات رسانی کرده است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان از انجام خدمات صفر تا صد به زائران اربعین حسینی به صورت رایگان خبر داد و افزود: در این موکب خدماتی از قبیل سرو غذا به صورت صبحانه، نهار و شام، اورژانس، نوشیدنی گرم و سرد، استراحتگاه، لباسشویی، حمام، کارواش خودرویی و آرایشگری به زائران گرانقدر ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: موکب خدمات رسانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان از روز ۱۱ شهریور ماه مصادف با پنجم ماه صفر به صورت رسمی آغاز به کار خواهد شد.

 

بنی سعید اضافه کرد: خدمات رسانی در این موکب تا پنج روز پس از اربعین حسینی نیز ادامه دارد و به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات مذکور را ارائه می دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون نیز این موکب در حال خدمات رسانی به معدود زائرانی است که در حال بازگشت از سفر عتبات عالیات هستند.

 

کد خبر 1208133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha