بهره برداری از ۱۹۸ پروژه عام المنفعه در ماسال

گیل چالانی گفت: در هفته دولت ۱۹۸ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی دائم ۱۶۰ نفر و موقت ۲۵۴ نفر در ماسال به بهره برداری می رسد.

«غلامرضا گیل چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر هیچ وقت از مردم فاصله نمی‌گرفتند و در راستای خدمت رسانی به مردم معروف بودند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه همه کسانی که در این نظام مسئولیت دارند باید از شهید رجایی الگو برداری کنند افزود: حضور بین مردم و بررسی مسائل به طور میدانی می‌تواند باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شود که این امر یکی از شاخصه های اصلی دولت شهید رجایی بود.

 

وی گفت: در هفته دولت 198  پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد ریال و اشتغالزایی دائم 160 نفر و موقت 254 نفر در ماسال به بهره برداری می رسد.

 

گیل چالانی تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف زیر ساختی، عمرانی و اشتغالزایی، مسکن روستایی و مددجویی، پروژه های برق رسانی، روکش و آسفالت راه های مواصلاتی و روستایی، طرح بوم گردی، اجرای پروژه های معابر شهری، طرح های آبخیزداری و مخابراتی وهمچنین مرکز جامع خدمات سلامت روستایی است.

 

فرماندار ماسال بر لزوم تبیین و اطلاع رسانی  دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در هفته دولت  تاکید و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه مدافعان خط مقدم جهاد تبیین هستند.

کد خبر 1208173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha