خسارت ۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به شهرستان مهریز

دهقان با اشاره به خسارات سیل اخیر به زیرساخت های شهرستان مهریز گفت: متاسفانه سیل اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد به مناسبت هفته دولت گفت: شهرستان مهریز با عنوان باغ شهر به فاصله 30 کیلومتری مرکز استان است و دارای دو اثر جهانی باغ پهلوان پور و قنات حسن آباد و 26 بوم گردی است.

وی افزود: این شهرستان دارای 5 اقامت گاه سنتی، 2 هتل و 2 مجتمع بین راهی است که در بخش های کشاورزی و دام داری رتبه های اول و دوم در زمینه های مختلف به خود اختصاص داده است.

فرماندار مهریز گفت: 47 روستا، شورا و دهیاری با 56 هزار نفر جمعیت تک بخشی است و شاید نتوانیم حق روستاییان را به خوبی ادا کنیم و یکی از پیگیری های ما نیز در این راستا بوده است.

دهقان ادامه داد: 174 واحد در فاز اول هضت ملی مسکن به مردم تحویل دادیم و فاز دوم و سوم نیز 50 درصد یشرفت داشته است و امیداریم با همت مسئولان تا پایان سال تقدیم مشتریان بدهیم.

وی افزود:  تخصیص 18 میلیارد تومان برای دانشکده فنی و حرفه ای و تصویب دو رشته به عنوان گامی است که از سوی خیرین انجام شده است.

فرماندار مهریز ادامه داد: تمامی تلاش ما در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است و بر اساس نیازسنجی و اولویت ها اقدامات خود را دنبال کردیم.

وی افزود:  جوان، بومی و صاحب فکر بودن و همچنین پای کار بودن به عنوان شاخص هایی بود که مدیران خود را انتخاب می کنیم.

دهقان گفت: افتتاح فرودگاه امام رضا(ع)، برنامه ریزی در جهت کاهش قطعی آب و برق در شهرستان، ساخت مخازن آب، برگزاری نشست های خبری با خبرنگاران شهرستان، برگزاری نشست های آموزشی برای ادارات از جمله برنامه های دیگر ما است.

وی با اشاره به خسارات سیل اخیر به زیرساخت های شهرستان مهریز گفت: متاسفانه سیل اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد کرد.

 

کد خبر 1208224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha