افتتاح ۱۱ طرح شاخص همزمان با هفته دولت در مروست

دانشور با اشاره به اقدامات شاخص در شهرستان مروست گفت: ۱۱ طرح شاخص همزمان با هفته دولت در مروست افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جواد دانشور مروستی فرماندار مروست در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم به صورت جهادی مشکلات مردم را کم کنیم و به نحوی از تمامی ظرفیت ها در راستای پیگیری اهداف خود استفاده کنیم.

وی افزود: ما در زمان سیل در چهار شبانه روز با همکاری و همیاری تلاش کردیم که مدیریت سیل را داشته باشیم و حدود 6 میلیون متر مکعب آب در بندهای خاکی ذخیره کردیم.

فرماندار مروست ادامه داد: پیگیری کشت های گلخانه ای، پیگیری امکان وام های کشاورزی، کشت های کوچک مقیاس گلخانه ای، پیگیری جلسات بحران در استان، تامین اعتبار احیای قنات ها، پگیری اعتباری تیغ زنی راه های کشاورزی و عشایری، پیگیری خوراک دام دامداران از جمله اقدامات ما در این راستا بوده است.

وی گفت: نشست های با کشاورزان و پیگیر مشکلات و همچنین برگزاری میزهای خدمت به عنوا مهمترین گام های ما در راستای پیگیری مشکلات مردم بوده ایم.

دانشور ادامه داد: در زمینه آموزش و پرورش با برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین دوره های مختلف بالای 60 نفر از دانش آموزان شهرستان در مدارس نمونه استان قبول شدند.

وی افزود: با پیگیری ها انجام شده در هفته دولت ۱۱ طرح شاخص در شهرستان با سرمایه گذاری ریالی ۹ هزار میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری چهار هزار دلار اماده بهره برداری شده که در روزهای اتی با حضور مسئولان استان افتتاح خواهند شد.

دانشور از خسارت ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی سرمازدگی به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و با اشاره به خسارت تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومانی سیل امسال در این شهرستان، گفت: خوشبختانه در این شهرستان معادن منگنز و سنگ آهن ممتعددی وجود دارد که باید به نفع مردم ساماندهی و عملیاتی شوند.

کد خبر 1208217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha