مسئولان علوم پزشکی برخی از مشکلات بیمارستان خیری مروست را حل کنند

صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان علوم پزشکی برخی از مشکلات بیمارستان خیری مروست را حل کنند.

محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به سفر یکروزه خود به شهرستان مروست، گفت: ایجاد ادارات مربوطه بعد از ارتقا بخش مروست به شهرستان است که یکی از اولویت‌ها و نیازهای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اداراتی مثل میراث فرهنگی، صمت و راه و شهرسازی از جمله احتیاجات مردم شهرستان مروست است که درخواست می‌شود، مسئولان استان در این حوزه کمک کنند تا ان‌شاءالله به‌زودی شاهد فعالیت این ادارات در مروست باشیم.

صباغیان خاطرنشان کرد: فعالیت این ادارات در شهرستان مروست سبب می‌شود که نیازی نباشد تا مردم کیلومترها برای کوچکترین مشکل خود به مرکز استان مراجعه کنند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی از دیگر مشکلات شهرستان مروست را در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان با شروع به کار ساخت بیمارستان 64 تخت خوابه که توسط یکی از خیرین محترم، امیدواریم که در این زمینه نیز مشکل مردم این شهرستان برطرف شود.

وی نبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را از دیگر مشکلات شهرستان مروست دانست و اذعان داشت: از مسئولان علوم پزشکی استان درخواست داریم که بحث آب، برق و گاز این بیمارستان را حل کنند.

کد خبر 1157288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha