ائمه جمعه با رفتار خود دعوت به تقوا کنند/لزوم برخورد جدی با ترک فعل مدیران

حجت الاسلام محمدی لائینی رعایت تقوای الهی در همه امور را یک اصل دانست و گفت: مراقب باشیم توصیه به تقوا که در آغاز هر خطبه نماز جمعه خودمان و مردم را به آن تذکر می‌دهیم در طول هفته در عملکردمان مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(یکم شهریور) در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) آمل با بیان اینکه علاوه بر اقتدا به سنت ائمه(علیهم السلام) در عمل نیز باید به سیره و فضایل ائمه اطهار(علیهم السلام) اقتدا کنیم، اظهار کرد: تفکیک بین اقتدا به سنت و سیره خطر آفرین است.                                                 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه همچنین باید در عصر حاضر به سیره و سنت ولایت فقیه و ائمه جمعه که نمایندگان معظم له در شهرهای و بخش ها هستند اقتدا شود، گفت: تفکیک بین این دواقتدا گاهی به مقتدی و گاهی اوقات به مقتدا برمی گردد.

 

وی با ببان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با ائمه محترم جمعه سراسر کشور به ویژگی های نمازجمعه اشاره داشتند،‌تصریح کرد: رهبری تاکید داشتند امام جمعه در جمعه سخن می گوید اما در طول هفته باید با عمل خود دعوت به تقوا داشته باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: امام جمعه در روز جمعه با گفتار خود مردم را امر به تقوا میکند؛ از شنبه تا پنجشنبه باید با عمل خود مردم را امر به تقوا کند.

 

وی با تحسین خدمات دولت انقلابی سیزدهم، گفت: اقدامات دولت باید در کف خیابان ملموس باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم عملیاتی شدن مصوبات سفر دولت سیزدهم به مازندران تاکید کرد و افزود: جاده های مازندران به ویژه مناطق کوهستانی نیازمند روکش و آسفالت مجدد است باید مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت استاندارمازندران به عنوان نماینده عالی دولت باشد، گفت: عدم استفاده از ظرفیت ها موجب شده که مشکلاتی در حوزه های مختلف داشته باشیم.مسئولین باید با توانمندی درصدد رفع مشکلات باشند.

 

امام جمعه ساری به معضل بیکاری استان اشاره کرد و افزود: مشکل سوخت کشاورزان و آب شرب باید مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کشور و استان مازندران از یک مدیریت لزران برخوردار است که باید تدبیر شود، اظهار کرد: باید برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی تدابیری اندیشیده شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید با ترک فعل مدیران برخورد شود مسئول ناکارآمد باید پشت میز محاکمه کشیده شود،گفت: باید با عملیاتی شدن دولت الکترونیک به حذف امضاهای طلایی کمک کرد.

 

وی با بیان اینکه ۱۲۷پروژه در استان در دست اجراست، افزود: مسئله بنادر، گردشگری، ترانزیت کالا و سوآپ (SWAP) نفت در استان مورد توجه باشد.

کد خبر 1208408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha