عصرانه های تئاتر «بچه های مسجد» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری عصرانه های تئاتر «بچه های مسجد» در اردبیل با مشارکت حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عصرانه های تئاتر «بچه های مسجد» در اردبیل با مشارکت حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: برای تولید تئاتر فاخر نیازمند یک نمایشنامه با اصول استاندارد هستیم و در زمینه تقویت تئاتر بچه های مسجد تلاش می کنیم تا با مشارکت نمایش نویسان بتوانیم تولیدات مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دوره های متمرکز را با حضور اساتید استانی و ملی در این زمینه تدارک دیده ایم تا تئاتر بچه های مسجد در این زمینه بیش از پیش تقویت شوند.

 

رجبی بیان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف حمایت از تئاتر بچه های مسجد صورت می گیرد و در این زمینه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همکاری مستمری دارد.

 

وی اعلام داشت: از همه علاقمندان تئاتر بچه های مسجد دعوت می شود با مراجعه به واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل واقع در اردبیل، بالاتر از میدان بعثت روبروی نیروگاه برق و یا با شماره تلفن 33629191 داخلی 111 در وقت اداری زمینه های همکاری خود را اعلام کنند.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: امیدواریم با برگزاری این عصرانه تئاتر بتوانیم از نمایش نویسان جوان و تئاتر بچه های مسجد به صورت مستمر حمایت داشته باشیم و استعدادهای این گروه های تئاتر نوپا را افزایش دهیم.

 

کد خبر 1208418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha