پوستر نخستین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار (مریوان) رونمایی شد

پوستر اولین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار(مریوان) ویژه جوانان زیر بیست سال با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و معاونین توسعه مدیریت و منابع و امور هنری و سینمایی و رییس انجمن خوشنویسان استان، معاون فرهنگی شهردار مریوان و صابر میکاییلی خوشنویس و هنرمند برجسته و سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مریوان از پوستر اولین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار(مریوان) ویژه جوانان زیر بیست سال رونمایی شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در رونمایی از این پوستر گفت: هنرمندان عرصه خوشنویسی از هر جهت آراسته به اخلاق و رفتار نیکو و حسنه هستند و رواج این هنر در میان جوانان ونوجوانان باید مدنظر پیشکسوتان این هنر و برگزار کنندگان این جشنواره باشد.

 

 

این جشنواره ۱۳ تا ۱۸ شهریورماه سال جاری با همکاری و مساعی شهرداری مریوان و انجمن خوشنویسان استان و مریوان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان برگزار می‌شود.

 

 

در پایان از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان حاضر در این مراسم, پوستر جشنواره به رسم یادبود امضا و توشیح شد.

کد خبر 1208450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha