شهیدان رجایی و باهنر اسطوره‌ خدمت به مردم بودند

داوطلب شهیدان رجایی و باهنر را اسطوره‌ خدمت به مردم دانست و گفت:این شهدا تا پای جان بر عهد خود ماندند و برای همیشه یاد، نام و خاطره خود را در قلب مردم انقلابی ایران اسلامی جاویدان ساختند.

«محمدرضا داوطلب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، اقتدار ایران امروز را مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی دلیر مردانی دانست که اعتلای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را هدف قرار دادند و همچون ستارگان درخشانی در آسمان پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف تابیدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هفته دولت را  یادآور گرامی داشت شهادت دو بزرگ‌مرد عرصه خدمت رسانی به مردم، شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد و افزود: آنان اسطوره‌ خدمت به مردم بودند و تا پای جان بر این عهد خود ماندند و برای همیشه یاد، نام و خاطره خود را در قلب مردم انقلابی ایران اسلامی جاویدان ساختند.

وی اظهار کرد: ضمن گرامیداشت این هفته، از درگاه خداوند متعال برای تمامی مسئولین و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای تحقق آرمان های والای انقلاب و امام راحل(ره) و حرکت بر اساس گام دوم انقلاب با توجه به رهنمودهای داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برمیدارند توفیق روز افزون مسئلت می کنم.

داوطلب همچنین اول شهریور ماه زادروز حکیم حاذق و توانا، شيخ الرئيس ابوعلي سينا را تبریک گفت و اظهار کرد: این روز فرصتی بی نظیر برای یاد کردن از مجاهدت و ایثار سپیدجامگانی‌ است که در برگ برگ تاریخ ایران اسلامی در گمنامی نقشی گرانبها را ایفا می کردند.

وی ادامه داد: بدون شک ارزشمند ترین نوع خدمت به بشر مرهم نهادن بر آلام جسم و جان آنان و کمک به بازگرداندن زندگی به آنهاست.

داوطلب تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه امروز در مصاف با بیماری منحوس کرونا مدیون ایثار و فداکاری پزشکان و طلایه داران عرصه سلامت بوده و بی شک این تلاش ها هیچگاه از حافظه تاریخی مردم بیرون نخواهد رفت.

کد خبر 1208481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha