نباید در راستای کاهش جمعیت کیفری، درب زندان ها برای مجرمان باز شود

مزرعه با بیان اینکه نباید در راستای کاهش جمعیت کیفری، درب زندان ها برای مجرمان باز شود گفت: با مجرمانی که امنیت مردم شهرستان را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «فیصل مزرعه» امروز (سه شنبه ۱ شهریور) در آیین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان دزفول و تکریم رئیس پیشین که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد اظهار کرد: دزفول شهر دارالمومنین و مقاومت و پایداری است و مردم ایران مدیون حماسه آفرینی ها و مقاومت مردم این شهرستان درن دوران جنگ تحمیلی هستند.

 

رئیس جدید دادگستری دزفول تکریم ارباب رجوع در دادگستری را یک ضرورت و از اولویت های کاری خود برشمرد و افزود: قطعا در روند خدمت رسانی خود تعامل خوبی با ادارات مختلف دزفول و شورای تامین شهرستان خواهم داشت.

 

وی با بیان اینکه کاهش جمعیت کیفری باید ضابطه مند باشد اضافه کرد: نباید در راستای کاهش جمعیت کیفری، درب زندان ها برای مجرمان باز شود چرا که این امر در بسیاری مواقع موجب افزایش جرم و بازگشت مجرم به اقدامات مجرمانه خود خواهد شد.

 

فیصل با بیان اینکه برای خدمت به مردم دزفول آماده ام؛ خواستار همکاری و تعامل مسئولان و شورای تامین شهرستان با خود شد.

 

وی تاکید کرد: با مجرمان برخورد جدی و قاطعانه خواهم داشت و با جرائمی که امنیت مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه و بی هیچ تعارف و مماشاتی برخورد خواهم کرد ضمن اینکه در این راستا از ظرفیت شورای حل اختلاف نیز استفاده خواهیم کرد.

 

«محمدیارممبینی» نیز در این آیین ابراز کرد: دزفول همواره در تمام امور همچون امور خیرخواهانه، ساخت مسجد و مدرسه، امنیت و ... اول و دارای جایگاه ویژه ای بوده است.

 

رئیس پیشین دادگستری دزفول با بیان اینکه دادگستری در ایام شیوع کرونا تعطیل نشد اذعان کرد: ۵۲۶ هزار پرونده ورودی داشتیم که نزدیک به ۵۳۰ هزار پرونده مختومه شد.

 

وی با اشاره به راه اندازی شعبه کیفری یک در شهرستان دزفول تصریح کرد: نمونه آن فقط در اهواز است و مردم دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان ندارند.

 

ممبینی با بیان اینکه به منظور کاهش مراجعه حضوری مردم سامانه های جدیدی راه اندازی شد خاطر نشان کرد: با این اقدام مردم بسیاری از امورات خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

 

کد خبر 1208494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha