بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث۷۴۶واحد مسکن ملی را متعهد شد

سردار مسلمی از ساخت۷۴۶واحد مسکونی از طرح ملی مسکن به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد و گفت: تلاش داریم زمینه فعالیت بهتر، موثرتر و کارآمد تر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در استان مازندران فراهم شود تا نیازمندان زودتر صاحبخانه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار«سیاوش مسلمی» امروز(یکم شهریور) در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک برای تسهیل و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران مابین سپاه کربلا، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سازمان بسیج کشور و اداره کل راه و شهرسازي مازندران با بیان اینکه به منظور آماده سازی بستر ایجاد مسکن ملی برای مازندرانی ها این تفاهم نامه امضا شد، اظهار کرد: در قالب ا ین تفاهم نامه ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزای بسیج برای ایجاد مسکن محرومین بکار بسته می شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: این تفاهم نامه در راستاي بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج جهت فراهم سازی و آماده سازی زمین ها و نیز تسریع در احداث و اتمام مسکن ملی منعقد شده است.

 

وی با بیان اینکه ساخت۷۴۶واحد مسکونی از طرح ملی مسکن به عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا است، گفت: تلاش داریم زمینه فعالیت بهتر، موثرتر و کارآمد تر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در استان مازندران فراهم شود تا نیازمندان زودتر صاحبخانه شوند.

 

 

کد خبر 1208508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha