پلمپ یک واحد نانوایی متخلف در بخش مرکزی آران و بیدگل

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل از پلمپ یک واحد نانوایی به علت تعطیلی خود سرانه، و اخلال در توزیع نان به مردم در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

محمدرضا توسلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در راستای بازرسی های قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار، گشت مشترک جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

 

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل افزود: در جریان این گشت و بازرسی، یک واحد نانوایی به علت تعطیلی خود سرانه و اخلال در توزیع نان به مردم متخلف شناسایی شده و دستور پلمپ در محل صادر و پرونده تخلف این واحد جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

توسلی نژاد با اشاره به اهمیت تهیه و تامین کالاهای اساسی مردم، تاکید کرد: اعضای کارگروه به صورت شبانه روزی تمامی تلاش خود را برای تأمین و تهیه کالاهای اساسی به‌کار می گیرند.

 

مسئول تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و کم فروشی مراتب را به شماره ۱۲۴ بازرسی گزارش دهند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1208598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha