صدور پروانه فعالیت یک مؤسسه قرآن و عترت جدید در شهر نوش آباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از صدور مجوز فعالیت یک موسسه قرآن و عترت جدید در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مجوز فعالیت یک مؤسسه قرآن و عترت جدید در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل صادر شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: موسسه قرآن و عترت «کوثر شهیدان یداللهی» به مدیرعاملی «سید مجتبی یداللهی» موسسه جدید این شهرستان است که از این پس با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خواهد کرد.

 

مجیدی تبار ادامه داد: پروانه فعالیت این موسسه در سال نخست یک ساله است و مجوز فعالیت آن پس از ارزیابی مجوز ۵ ساله صادر خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه موسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی جهت آموزش و ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند ادامه داد: موسسه قرآنی انوارالمهدی(عج)، موسسه قرآنی منتظران ظهور ابوزیدآباد، موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) و «کوثر شهیدان یداللهی» از موسسات قرآن و عترت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هستند که در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: همچنین ۱۱ خانه قرآن شهری و روستایی با مجوز این اداره در نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل به فعالیت قرآنی مشغول هستند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار تاکید کرد: علاقه‌ مندان به تأسیس موسسه قرآن و عترت می‌توانند به سایت تلاوت مراجعه کنند و سپس وارد سامانه صدور مجوز موسسه قرآن و عترت شوند و با مطالعه آیین‌نامه و ارسال مدارک خواسته شده اقدام به تأسیس موسسه کنند.

 

شهرستان آران و بیدگل به دلیل فعالیت های گسترده در ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم، به مدت ۷ سال متوالی به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شد.

کد خبر 1208607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha