«جاماندگان اربعین» از میدان امام حسین (ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی راهپیمایی می کنند

مدیر کل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی راهپیمایی ویژه«جاماندگان اربعین» با حمایت ستاد اربعین وزارتخانه خبر داد و گفت: همزمان با اربعین حسینی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی راهپیمایی می کنند.

«عبدالرضا سهرابی»، مدیر کل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مهمترین برنامه های دفتر  تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام اربعین به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایام محرم و اربعین یک ستادی تشکیل داده  است به طور متمرکز همه بخش های وزارتخانه برنامه های مختلفی دارند و قاعدتا ما هم در دفتر تجسمی برنامه هایی را پیشنهاد  دادیم به همان میزان  که این برنامه ها در ستاد تصویب شود اجرا خواهند شد.

 

عبدالرضا سهرابی افزود: ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان هایی که با عراق مرز مشترک دارند و قرار است زائران در آنجا حضور داشته باشند برنامه هایی با محوریت  اربعین دارند که این برنامه ها با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا می شود.

 

مدیر کل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی راهپیمایی ویژه«جاماندگان اربعین» با حمایت ستاد اربعین وزارتخانه خبر داد و گفت: در ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ویژه ای نیز برای جاماندگان اربعین طراحی شده است که قرار است جاماندگان اربعین مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی را راهپیمایی کنند.

 

وی ابراز امیدورای کرد: طرح هایی که در ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت اربعین مصوب می شود  به زودی به زیر مجموعه ها ابلاغ می شود تا اجرایی شوند.

 

عبدالرضا سهرابی درباره برگزاری نمایشگاه های هنری با موضوع عاشورا و محرم در ایام اربعین گفت: معمولا در ایام محرم و ایام اربعین نمایشگاه های نقاشی، عکس و خط برگزار می شود چون از این نمایشگاه ها بیشترین بهره معنوی  صورت می گیرد.

کد خبر 1208647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha