اعلام اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها

اسماعیل نیک نفس گفت: اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره نقش سواد رسانه‌ای در صیانت از خانواده ها اعلام شد.

«اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره نقش سواد رسانه‌ای در صیانت از خانواده ها اعلام شد.

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره سواد رسانه ای جنوب کرمان افزود: روح الله خدیشی، مرتضی کارآموزیان و سید رضا هاشمی ( استاد رشته ارتباطات دانشگاه آزاد هرمزگان) داوری بخش رقابتی این جشنواره را بر عهده دارند.

 

وی یادآور شد: نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری جنوب کرمان است.

 

نیک نفس اظهار کرد: بخش رقابتی این جشنواره در موضوعات سواد رسانه ای، جهاد تبیین، رسانه، آسیب های اجتماعی و خانواده و فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن اضافه کرد: اصحاب رسانه تا یکشنبه ۲۰ شهریورماه فرصت دارند آثار تولیدی خود اعم از خبر، گزارش و یادداشت را در یکی از این موضوعات به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی ابراز کرد: پس از نقد و بررسی داوران، از میان آثار دریافتی برترین ها انتخاب شده و در اختتامیه نخستین جشنواره نقش سواد رسانه‌ای در صیانت از خانواده ها از آنها تجلیل می شود.

 

نیک نفس در خاتمه از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری خانه مطبوعات جنوب کرمان در اجرای این جشنواره تشکر کرد.

کد خبر 1208653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha