رشد نیروهای مسلح در «ایمان، تکنیک، قدرت و دانش»

آیت الله عبادی گفت: نیروهای مسلح طی ۴۴ سال اخیر در زمینه بیعت با امام و انقلاب رشد داشتند اما برخی افراد در دولت های مختلف رنگ عوض کردند اما نیروهای مسلح پای انقلاب ایستادند و از هر نظر از جمله ایمان و تکنیک و قدرت و دانش نظامی رشد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (2 شهریور) در دیدار با فرمانده و کارکنان مرزبانی خراسان جنوبی اظهار داشت: مرزداران نیروهایی غیرتمند و به تعبیر امام علی(ع) دژی محکم در مقابل هر گونه تعدی دشمن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صاحب واقعی همه چیز خداوند متعال است، گفت: خدا را شاکر باشید که شغلی حاصل شما شده است که مورد رضایت خداوند و دعای امام سجاد(ع) است و به تعبیر مقام معظم رهبری باید به مرزبانان توجه ویژه شود.

 

وی عنوان کرد: آن قاعده و فایده ای که در این جهت حاصل می شود 2 برابر است و مرزبانی بسیار گسترده است و شامل همه امور دینی، اعتقادی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی و غیره می شود و حجم معنوی آن بسیار بیشتر از حجم فیزیکی این کار است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به لزوم قدردانی از زحمات مرزبانان گفت: در این دولت مردمی، خدمتگذار و انقلابی باید شکرگذار و قدردان زحمات مرزبانان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح طی 44 سال اخیر در زمینه بیعت با امام و انقلاب رشد داشتند، ادامه داد: اما برخی افراد در دولت های مختلف رنگ عوض کردند اما نیروهای مسلح از هر نظر از جمله ایمان و تکنیک و قدرت و دانش نظامی رشد کردند.

 

وی در پایان بیان کرد: این مرز، مرز اندیشه و فکر و انقلاب است و به همین دلیل مردم توانسته اند در سایه نیروهای مسلح طی 44 سال اخیر پای انقلاب اسلامی بایستند و تحریم ها و مشکلات را تحمل کنند و دشمنان هم اعتراف کرده اند که ما حسرت می خوریم.

 

 

کد خبر 1208701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha