تکلیف دولتمردان رسیدگی به مردم، اعتماد سازی و صداقت در گفتار و عمل است

زیویار با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه ای ماندگار برای خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: رسیدگی به معاش مردم، اعتماد سازی، صداقت در گفتار و کردار راه تحقیق این رابطه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز (2 شهریور) درمراسم آغاز هفته دولت،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دو شهید دو نفر از مبارزان نهضت انقلاب اسلامی و یاران حقیقی حضرت امام خمینی (ره) که تا پای جان برای نهضت انقلاب دریغ نکردند.

 

وی افزود: دین طلبی، مناعت طبع و اخلاص این دو شهید بزرگوار هم در کردار و هم در گفتار الگویی برای همه مردم و خدمتگزاران دولت و مردم شده است.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد:این دو شهید در طول مدت خدمت خود به عنوان چراغی نورانی برای خدمتگزاران مردم راهنما شدند و می توانند همیشه الگو باشند.

 

وی افزود: مهم ترین خصلت شهیدان رجایی و باهنر، انقلابی بودن، اخلاص و صداقت در گفتار و کردار بود و به هر آنچه می گفتند عمل می کردند.

 

زیویار ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر از مسئولیت ها به عنوان فرصتی برای خدمت نگاه می کردند گرچه این دو شهید در همه عمرشان نسبت به خلق خدا احساس مسئولیت می کردند.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه یک سال از عمر دولت سیزدهم سپری شده است، افزود: در این یکسال گرچه به عنوان یک تکلیف و وظیفه همه ما قدم برداشتیم، ولی باید در مقابل مردم با احساس مسئولیت به نحوی کارنامه دولت را ارائه کنبم که خجالت زده نباشیم.

 

وی با بیان اینکه در این یکسال امانت هایی در اختیار ما گذاشته شد، ابراز کرد: در این یکسال گذشته به همگان روشن شد که دولت به استناد مراوادات و مکاتبات بین رئیس جمهورسابق و رئیس سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته بود، خزانه خالی بود.

 

زیویار ادامه داد: همچنین اوراق و اسنادی به عنوان ارث در اختیار دولت سیزدهم قرار گرفت که سر رسیدش تعهدی 10 تا 15 هزار میلیارد تومانی ماهانه به وجود می آورد.

 

وی افزود: به جهت سیاست ناصحیح که دولت در حوزه بین الملل در پیش گرفته بود، در محاسبات بین المللی هم بن بستی به وجود آمده بود که هیچ راه خروج و آزاد شدنی برای دولت باقی نگذاشته بود.

 

استاندار لرستان افزود: به رغم این مشکلات دولت با  توکل به خدا کار را شروع کرد و  امروز در استان لرستان به استناد گزارش های که در اختیار وزیر اقتصادی کشور قرار داده شده، وضعیت مطلوب و ایده آل نیست ولی  در استان کم برخورداری مانند استان لرستان که انتظاراتی بیشتر از سایر استان ها از دولت داشت، اقدامات خوبی انجام شده است.

 

زیویار افزود:طی هشت ماه گذشته، دو تا سه هزارمیلیارد تومان در اختیار پروژه های عمرانی استان قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت جبهه داخلی از حیث کارهای عمرانی و اعتماد سازی و ...، افزود: تقویت جبهه داخلی پشتوانه مذاکرات و مراودات در سطح بین المللی است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت ایجاد رابطه مناسب بین دولت و مردم، خاطرنشان کرد: رسیدگی به معاش مردم، اعتماد سازی، صداقت در گفتار و کردار راه تحقیق این رابطه است.

 

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خود و یک عمر سابقه مبارزه با طاغوت، اسوه رسیدگی به مردم، اعتماد سازی و صداقت در گفتار و کردار بودند و برای همه نسل ها الگویی مناسب را ارائه کردند.

 

استاندار لرستان افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ای ماندگار برای دولت مردان در هر زمانی هستند.

کد خبر 1208730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha