افتتاح ۶۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اعتبار بودجه ای بالغ بر۱۲۸۰ میلییارد تومان

البرزی با اعلام ایجاد اشتغال برای ۴۵۸ نفر در شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت هفته دولت گفت: افتتاح ۶۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اعتبار بودجه ای بالغ بر۱۲۸۰ میلییارد تومان در اولین روز از هفته دولت انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا البرزی» با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و در جریان افتتاح طرح ها که با حضور استاندار البرز در شهرستان ساوجبلاغ ( چهارشنبه ۲ شهریور) انجام شد گفت: افتتاح ۶۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اعتبار بودجه ای بالغ بر۱۲۸۰ میلییارد تومان در اولین روز از هفته دولت انجام شد. 

 

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۴۹۸ نفر افزود: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختوابی با اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومان در شهر جدید مهستان انجام شد. 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به افتتاح مسکن مهر در ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: پروژه مسکن مهر در ساوجبلاغ به تعداد ۱۲۶۶ واحد مسکونی که از دولت قبل باقی مانده بود طی این روز افتتاح و مردم در آن اسکان پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به تحویل دادن ۸ مدرسه در ساوجبلاغ اظهار کرد: افتتاح و راه اندازی ۸ مدرسه در ساوجبلاغ در حوزه آموزش و پرورش به مناسبت هفته دولت انجام شد. 

 

به گفته وی، موفق شدیم یک درمانگاه در شهر جدید مهستان با حضور مسئولان افتتاح کنیم همچنین یک درمانگاه دولتی در شهر گلسار افتتاح کنیم.

 

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اعلام خبر تشکیل ستاد توسعه پایدار خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد توسعه پایدار از جمله اقداماتی است که با هدف تحقق اجرای وظائف محول شده  مسئولان با هدف خدمت گذاری به مردم محقق شده است. 
 

 

 

 

 

کد خبر 1208772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha