قدردانی از مساجد به دلیل حمایت مالی از یک آسایشگاه در لنکشایر

یک بیمارستان در لنکشایر داوطلبان مسلمان و نمایندگان مساجد را به یک رویداد ویژه دعوت کرده است تا از جامعه مسلمانان به خاطر تلاش برای جمع آوری ۲۰۰۰۰ پوند به منظور حمایت از این مجموعه قدردانی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»،یک آسایشگاه در ندر لنکشایر داوطلبان مسلمان و نمایندگان مساجد را به یک رویداد ویژه دعوت کرده است تا از جامعه مسلمانان به خاطر تلاش برای جمع آوری ۲۰۰۰۰ پوند به منظور حمایت از این مجموعه قدردانی کند.

پول جمع آوری شده برای کمک به آسایشگاه شرقی لنکشایر به دنبال درخواستی بود که توسط جامعه مسلمانان در ماه رمضان گذشته راه اندازی شد.

لیان گرین، رئیس جمع آوری کمک های مالی و بازاریابی، به لنکشایر تلگراف گفت: ما بسیار سپاسگزاریم که چنین مبلغ خیره کننده ای بالغ بر 20000 پوند در طول ماه رمضان توسط جامعه ما جمع آوری شد.

این رویداد نشان داد که آسایشگاه لنکشایر شرقی سالانه به 4 میلیون پوند برای حفظ خدمات نیاز دارد و داوطلبان که قسمت عمده آنها از سوی مساجد هستند،بخش مهمی از این حمایت هستند.

این درخواست توسط شهردار بلکبرن به همراه «دارون کلر سلیمان خونات» که سال ها از این خیریه حمایت می کرد، رهبری شد.

كلر خونت خطاب به نمايندگان مسجد گفت ،از حمايتی كه از مساجد دريافت كرده است غافلگير شده است.

او گفت: می‌دانم در ماه رمضان خیریه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها حمایت کنید.

اسلام مسلمانان را تشویق می کند که با همسایگان خود به شیوه ای ملایم رفتار کنند که نشان دهنده روح واقعی و اصیل دین اسلام باشد که نمونه آن در جنبه تساهل با سایر ادیان قابل مشاهده است.

کد خبر 1208811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha