۱۳۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در ماسال به بهره‌برداری رسید

۱۳۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال در ماسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان گلزار شهدای این شهرستان گلباران شد؛ در این مراسم مسئولان شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

 

 

«غلامرضا گیل‌چالانی» با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته اول شهریور ماه که به یاد دو یار مخلص این نظام به نام «هفته دولت» مزین شده، فرصت مغتنمی است تا با تاسی از راه و منش این دو خادم صدیق و شهید، در راستای عزت و سربلندی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

 

فرماندار ماسال افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار خود درس بزرگ وحدت و یکپارچگی را به جامعه دادند.

 

وی صداقت و مجاهدت در خدمت را ویژگی‌های اصلی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و از مسئولان خواست منش خود را به سیره این شهدای گرانقدر نزدیک کنند.

 

 

* مناسبت های  ملی را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت است

در اولین روز از هفته دولت مسئولین شهرستان ماسال اعم از فرماندار، معاونت فرمانداری، رئیس دادگستری، دادستان، مدیران دستگاه های نظامی وانتظامی و اجرایی شهرستان با حضور دردفتر حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال با وی دیدار کردند.

 

فرماندار ماسال در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت ، مناسبت های  ملی را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام ودولت برشمرد وافزود: همراهی و هم افزایی در راستای خدمت رسانی به مردم از وظایف کلیه مسئولین است.

 

امام جمعه شهرستان نیز ضمن تبریک این هفته، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریتی دانست و بیان کرد:  هفته دولت که با نام شهدای گرانقدر محمد علی رجایی رییس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر کشورمان عجین شده، فرصتی است برای شناخت تلاش های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام فدای اسلام و ایران کردند

 

*بهره‌برداری از 2 پروژه مخابراتی

اولین پروژه عام المنفعه در اولین روز از هفته دولت ۲پروژه مخابراتی(توسعه شبکه دسترسی با نصب و بهره برداری از کافوی نوری) با اعتباری بالغ بر۶میلیارد ریال توسط مسئولین در شهرک ولی عصر(عج)شهر ماسال به بهره برداری رسید.

 

 

*بهره‌برداری از 134 پروژه اشتغالزایی کمیته امداد(ره)

با حضور مسئولین ارشد شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ۱۳۴ پروژه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر  ۸۷میلیارد ریال واشتغال ۱۷۸نفر به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است، همزمان با نخستین روز از هفته دولت ‌۱۳۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال در ماسال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1208867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha