پروژه‌های عمرانی و خدماتی صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید

همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مهدی صفاتی» با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام شامخ این بزرگ مردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از زحمات، و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: «رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران دولت سیزدهم فرمودند؛ این دولت امید را در دل‌های مردم زنده کرده و افزایش داده است» رئیس جمهور محترم نیز با اشاره به فرمایشات ایشان تأکید کردند: مسئولیت ما دولت مردان مضاعف شده دراین راستاوظیفه داریم با رویکرد جهادی و حضور میدانی خود دقیق‌ و حساب‌ شده‌ کارها را پیش ببریم.

 

 

*تجدید میثاق مسئولان با شهدا

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، در مراسمی مدیران، مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان صومعه سرا با حضور در گلزار مطهر شهدای صومعه‌سرا مزار مطهر شهیدان را گلباران و عطرافشانی کردند.

 

 

*دیدار با امام جمعه

همزمان با نخستین روز از هفته دولت فرماندار و مدیراندستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه صومعه سرا دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام راشدی نوری ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان با روحیه بهتر به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

 

 

*بهره‌برداری از مجموعه ورزشی

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان صومعه‌سرا، مجموعه ورزشی برادران ایزدی روستای قصابسرا با زیربنای 700 متر شامل سالن سرپوشیده و پارکینگ با 10 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

در این مجموعه ورزشی  شامل موی تاک، بوکس، وشو، کونگ فو، کاراته، تکواندو و امادگی جسمانی اموزش داده می‌شود.

 

 

*بهره برداری از پروژه های حوزه برق صومعه‌سرا

پروژه‌های حوزه برق صومعه‌سرا در بخش مرکزی با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، مجموعه اعتبار هزینه شده پروژه‌های حوزه برق بیش از 16 میلیارد تومان است.

 

 

*بهره برداری از پروژه لایروبی

پروژه لایروبی و بازسازی آب بندان بالابلگور، طرح تجهیز نوسازی نرگستان و انتقال آب با لوله لیفشاگرد با 5 میلیارد تومان اعتبار به صورت همزمان با بهره برداری رسید .

 

 

*بهره برداری از پروژه روستای دوگور

پروژه فرش موزائیک خیابان شریعتی روستای دوگور با اعتبار 200 میلیون تومان و به طول 200 متر به بهره برداری رسید.

کد خبر 1208875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha