افتتاح ۵۰۰ پروژه بهداشت و درمان در کشور/ بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه به ایستگاه اول گردشگری سلامت تبدیل شود

رحیمی با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه می تواند ایستگاه اول گردشگری سلامت باشد، گفت: با توجه به همسایه بودن زیرکوه با کشور افغانستان این بیمارستان می تواند فرصتی برای دوستی و مودت بین دو کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «بهروز رحیمی» عصر امروز (2 شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه اظهار داشت: کار اصلی را مردمی انجام داده اند که چشم انتظار آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر افرادی بودند حتی در زمان کوتاه امید را در بین مردم زنده نگه داشتند و این هنر بزرگی است که نصیبشان شد.

 

وی بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه بسیار متفاوتی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا در حوزه بهداشت و درمان، اولین پروژه کلنگ زنی در شهرستان مرزی و محروم زیرکوه انجام شود و به مردم اطلاع رسانی کنیم که دولت سیزدهم پیوست عدالت دارد.

 

رحیمی با بیان اینکه در عمر یکساله دولت سیزدهم یک هزار و 107 پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح شده است، افزود: در حال حاضر نیز 500 پروژه دیگر نیز در سراسر کشور افتتاح می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی و پنج هزار و 500 پروژه در سراسر کشور با 12 میلیون متر مکعب در دست ساخت داریم.

 

وی با بیان اینکه هنوز کارهای بسیاری باید در این منطقه زیرکوه انجام دهیم، گفت: باید روحیه امید را در منطقه افزایش دهیم و سپس به جهاد تبیین بپردازیم.

 

رحیمی به بیمارستان 64 تختخوابی زیرکوه اشاره کرد و افزود: این بیمارستان اتفاق بزرگی برای شهرستان زیرکوه است و امیدواریم بتوانیم کمبودها را جبران کنیم و این بیمارستان می تواند ایستگاه اول گردشگری سلامت باشد و یک نوع فرصت است که می تواند رونق اقتصادی عجیبی ایجاد کند.

 

وی در پایان بیان کرد: با توجه به همسایه بودن زیرکوه با کشور افغانستان، این بیمارستان می تواند فرصتی برای دوستی و مودت بین دو کشور را ایجاد کند و این دیپلماسی سلامت را از این منطقه، دولت سیزدهم آغاز خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1208944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha